foroughsky

ساخت وبلاگ

ویلا لا روتوندا یک ویلای دوره رنسانس در خارج از ویچنزا در شمال ایتالیا است که توسط معمار ایتالیایی رنسانس آندریا پالادیو طراحی شده است. نام صحیح این ویلا ویلا آلمریکو کاپرا والمارانا است، اما با نام های «لا روتوندا»، «ویلا روتوندا»، «ویلا کاپرا» و «ویلا آلمریکو کاپرا» نیز شناخته می شود. نام کاپرا از برادران کاپرا گرفته شده است که پس از واگذاری آن به آنها در سال 1592 ساختمان را تکمیل کردند. همراه با سایر آثار پالادیو، این ساختمان به عنوان بخشی از میراث جهانی "شهر ویچنزا و ویلاهای پالادیانی" حفظ شده است. ونتو".

الهام گرفتن
در سال 1565، یک کشیش، پائولو آلمریکو، پس از بازنشستگی از واتیکان (به عنوان referendario apostolico پاپ پیوس چهارم و پس از آن پیوس پنجم)، تصمیم گرفت به شهر خود ویچنزا در حومه ونیزی بازگردد و خانه ای روستایی بسازد. این خانه که بعدها به نام «لا روتوندا» شناخته شد، قرار بود یکی از شناخته‌شده‌ترین میراث پالادیو به دنیای معماری باشد. ویلا کاپرا ممکن است الهام بخش هزار ساختمان بعدی باشد، اما این ویلا خود از پانتئون در رم الهام گرفته شده است.

طرح
محل انتخاب شده بالای تپه ای درست خارج از شهر ویچنزا بود. برخلاف برخی دیگر از ویلاهای پالادیای ونتو، ساختمان از ابتدا برای گنجاندن یک مزرعه کار طراحی نشده بود. این ساختمان پیچیده برای مکانی طراحی شده بود که در اصطلاح مدرن «حومه شهر» بود. پالادیو این ساختمان را به‌جای ویلا، به‌عنوان «پالازو» طبقه‌بندی کرد.

  امکانات ویلاهای اجاره ای النگدره گرگان


طرح پالادیو از ویلا لا روتوندا در I quattro libri dell'architettura، 1570
این طرح برای ساختمانی کاملا متقارن با پلان مربع با چهار نما است که هر یک دارای یک رواق برآمده است. کل در دایره ای خیالی قرار دارد که هر گوشه از ساختمان و مراکز رواق ها را لمس می کند.

نام لا روتوندا به سالن مدور مرکزی با گنبد آن اشاره دارد. توصیف ویلا، به عنوان یک کل، به عنوان یک روتوندا از نظر فنی نادرست است، زیرا ساختمان دایره ای نیست، بلکه تقاطع یک مربع با یک صلیب است. هر رواق دارای پله هایی است که به سمت آن منتهی می شود و از طریق یک کابینت یا راهرو کوچک به تالار مرکزی گنبدی شکل مدور باز می شود. این اتاق و همه اتاق های دیگر با دقت ریاضی مطابق با قوانین معماری خود پالادیو که در I quattro libri dell'architettura منتشر شده بود، تناسب داشتند.[1] فضاهای کاری برای خادمان ویلا در سطح پایینی در زیر طبقه اول مخفی شده است که از طریق راه پله هایی که در داخل دیوارهای تالار مرکزی پنهان شده است، دسترسی به آن وجود دارد.[2]

این طرح منعکس کننده ارزش های اومانیستی معماری رنسانس بود. برای اینکه هر اتاق مقداری خورشید داشته باشد، طرح 45 درجه از هر نقطه اصلی قطب نما چرخیده شد. هر یک از چهار رواق دارای سکوهایی است که توسط مجسمه های خدایان کلاسیک تزئین شده است. پایه ها هر کدام توسط شش ستون یونی پشتیبانی می شدند. هر رواق با یک پنجره واحد احاطه شده بود. تمام اتاق های اصلی در طبقه دوم یا نوبل پیانو بودند.

ساخت و ساز در سال 1567 آغاز شد. نه پالادیو و نه مالک، پائولو آلمریکو، قرار نبود تکمیل ویلا را ببینند. پالادیو در سال 1580 درگذشت و معمار دوم، وینچنزو اسکاموزی، توسط مالکان جدید برای نظارت بر تکمیل استخدام شد. یکی از تغییرات عمده ای که در طرح اولیه ایجاد کرد، اصلاح سالن مرکزی دو طبقه بود.


فضای داخلی روتوندا
پالادیو قصد داشت آن را با یک گنبد نیمه دایره بلند پوشانده شود، اما اسکاموزی گنبدی پایین تر با چشمی (که در نظر گرفته شده است به سمت آسمان باز شود) با الهام از پانتئون در رم طراحی کرد. گنبد در نهایت با یک گنبد تکمیل شد.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا, نویسنده : forough foroughsky بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 14:27

با افول و فروپاشی امپراتوری روم غربی در قرن چهارم و پنجم، ویلاها بیشتر و بیشتر منزوی شدند و توسط دیوارها محافظت شدند. در انگلستان، ویلاها توسط مهاجمان آنگلوساکسون در قرن پنجم رها، غارت و سوزانده شدند، اما مفهوم یک جامعه کارگری کشاورزی منزوی و خودکفا، که نزدیک به هم قرار گرفته بودند، در فرهنگ آنگلوساکسون به عنوان دزد باقی ماند. ساکنان آن - اگر رسماً به زمین مقید باشند - به عنوان شرور.

در مناطقی از قاره، اشراف و بزرگان سرزمینی ویلاهای بزرگ کاری و ویلاهای متروکه را به راهبان اختصاص دادند. اینها ممکن است به هسته صومعه ها تبدیل شوند. به این ترتیب، سیستم ویلایی ایتالیایی اواخر باستان تا اوایل دوره قرون وسطی به شکل صومعه‌هایی که در برابر اختلالات جنگ گوتیک (535-554) و لمباردها مقاومت می‌کردند، زنده ماند. در حدود 529 بندیکت نورسیا صومعه تأثیرگذار خود در مونت کاسینو را در ویرانه های ویلایی در سوبیاکو که به نرون تعلق داشت، تأسیس کرد.

از قرن ششم تا هشتم، ویلاهای گالو-رومی در فیسک سلطنتی مرووینگ به طور مکرر به عنوان مکان برای صومعه‌های تحت حمایت سلطنتی در گال اهدا شد - Saint-Maur-des-Fossés و Fleury Abbey نمونه‌هایی را ارائه می‌دهند. در آلمان یک نمونه معروف Echteach است. در اواخر سال 698، ویلیبرورد صومعه ای را در ویلای رومی در اچترناخ در نزدیکی تریر تأسیس کرد که توسط ایرمینا، دختر داگوبرت دوم، پادشاه فرانک ها به او هدیه داده شد. Kintzheim ویلا Regis، "ویلای پادشاه" بود. در حوالی سال 590، سنت الیگیوس در یک خانواده گالو-رومی عالی در "ویلا" Chaptelat در نزدیکی لیموژ، در آکیتن (فرانسه کنونی) به دنیا آمد. صومعه در Stavelot در حدود 650 در دامنه یک ویلای سابق در نزدیکی لیژ تأسیس شد و صومعه Vézelay نیز تأسیسی مشابه داشت.

دوران پس از روم

 

در دوران پس از روم، ویلا به یک مزرعه خودکفا، معمولاً مستحکم ایتالیایی یا گالو-رومی اشاره داشت. از نظر اقتصادی به اندازه یک دهکده و ساکنان آن خودکفا بود، که ممکن است از نظر قانونی به آن گره بخورند زیرا رعیت ها شرور بودند. فرانک های مرووینگ این مفهوم را به ارث بردند و به دنبال آن فرانسوی های کارولینگی قرار گرفتند اما اصطلاح فرانسوی بعدی باستی یا باستید بود.

ویلا/ویلا (یا همزادهای آن) بخشی از بسیاری از نام‌های مکان اسپانیایی و پرتغالی است، مانند ویلا رئال و ویلادیگو: ویلا/ویلا شهری است با منشور (fuero یا foral) اهمیت کمتری نسبت به ciudad/cidade ("شهر") دارد. ). هنگامی که ویلا با نام شخصی مرتبط است، احتمالاً به معنای اصلی یک املاک روستایی به جای یک شهر اجاره ای استفاده می شود. تکامل بعدی تمایز اسپانیایی بین ویلاها و سیودادها را کاملاً افتخارآمیز ساخته است. مادرید ویلا و کورته است، ویلا که جدا از دربار سلطنتی متحرک سابق در نظر گرفته می شود، اما سیوداد رئال بسیار کوچکتر توسط تاج اسپانیا سیوداد اعلام شد.

رنسانس ایتالیایی

ویلا دی مدیچی نوشته جولیانو دا سانگالو (1470)، پوجیو آکایانو، توسکانی
توسکانی
اطلاعات بیشتر: ویلاهای مدیچی
در قرن 14 و 15 ایتالیا، یک ویلا بار دیگر به منزله یک خانه روستایی بود، مانند اولین ویلاهای مدیچی، ویلا دل تربیو و آن در Cafaggiolo، هر دو خانه مستحکم ساخته شده در قرن 14 در منطقه Mugello نزدیک فلورانس. در سال 1450، جووانی دی مدیچی در دامنه تپه ای به نام ویلا مدیچی در فیزوله، توسکانی شروع به کار کرد، احتمالاً اولین ویلایی که تحت دستورات لئون باتیستا آلبرتی ایجاد شد، کسی که ویژگی های ایده جدید ویلا را در De re aedificatoria خود نظریه پردازی کرد.

    امکانات ویلا های اجاره ای زیارت گرگان
ویلا دی پراتولینو با نیمه پایینی باغ، اثر Giusto Utens. موزه توپوگرافیکو، فلورانس
این اولین نمونه‌های ویلای رنسانس مربوط به دوران لورنزو د مدیچی است که ویلا دی پوجیو آ کایانو اثر جولیانو دا سانگالو را که در سال 1470 در Poggio a Caiano، استان پراتو، توسکانی آغاز شد، اضافه کرد.

از توسکانی ایده ویلا دوباره در ایتالیا و اروپا رنسانس گسترش یافت.

باغ ویلایی توسکانی
مقاله اصلی: باغ رنسانس ایتالیایی
باغ‌های ویلایی کواتروسنتو به‌عنوان پیوندی اساسی و زیبایی‌شناختی بین یک ساختمان مسکونی و فضای باز، با چشم‌اندازی بر یک چشم‌انداز کشاورزی انسانی، که در آن زمان تنها جنبه مطلوب طبیعت بود، در نظر گرفته می‌شد. ویلاها و باغ های بعدی شامل باغ های Palazzo Pitti و Boboli در فلورانس و ویلا دی پراتولینو در Vaglia هستند.

رم
رم بیش از سهم خود ویلاهایی داشت که دسترسی آسان به شهر کوچک قرن شانزدهمی داشتند: اجداد، اولین ویلا در حومه شهر که از دوران باستان ساخته شد، Belvedere یا Palazzetto بود که توسط آنتونیو دل پولیولو طراحی و در شیب بالای کاخ واتیکان ساخته شد. .


ویلا دوریا پامفیلی، رم
ویلا ماداما که طراحی آن به رافائل نسبت داده شد و توسط جولیو رومانو در سال 1520 انجام شد، یکی از تأثیرگذارترین خانه های شخصی بود که تا کنون ساخته شده است. عناصر مشتق شده از ویلا ماداما در قرن نوزدهم در ویلاها ظاهر شدند. ویلا آلبانی در نزدیکی پورتا سالاریا ساخته شده است. دیگر ویلا بورگزه هستند. ویلا دوریا پامفیلی (1650)؛ ویلا جولیا پاپ جولیوس سوم (1550) که توسط ویگنولا طراحی شده است. ویلاهای رومی ویلا لودوویسی و ویلا مونتالتو، در اواخر قرن نوزدهم در پی حباب املاک و مستغلات که در رم پس از تأسیس مقر دولت یک ایتالیا متحد در رم رخ داد، ویران شدند.

تپه های خنک فراسکاتی ویلا آلدوبراندینی (1592) را به دست آورد. ویلا فالکونیری و ویلا موندراگون. ویلا d'Este در نزدیکی تیوولی به دلیل آب بازی در باغ های تراس دار خود مشهور است. ویلا مدیچی زمانی که در سال 1540 ساخته شد، در لبه رم، بر روی تپه Pincian قرار داشت. علاوه بر این‌ها که برای تفریح ​​فصلی طراحی شده‌اند و معمولاً در فاصله‌ای آسان از شهر قرار دارند، سایر ویلاهای ایتالیایی از روکا یا کاستلو بازسازی شده‌اند. مقر قدرت خانواده، مانند ویلا کاپرارولا برای فارنزه ها.

در نزدیکی سیه‌نا در توسکانی، ویلا سیتیناله توسط کاردینال فلاویو چیگی ساخته شد. او کارلو فونتانا، شاگرد جیان لورنزو برنینی را استخدام کرد تا ویلا و باغ‌های دراماتیک را به سبک باروک رومی تا سال 1680 تغییر دهد. باغ ویلا لانته یکی از عالی‌ترین آثار ویلای ایتالیایی در چشم‌انداز است که در قرن هفدهم تکمیل شد.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 14:24

بهترین مکان ها برای اجاره ویلا پوکت
ویلاهای کیپ یامو

کیپ یامو گوشه ای زیبا از پوکت است که به نقطه ای عالی برای ویلاهای فوق لوکس و موسسات سطح بالا در ساحل شرقی جزیره تبدیل شده است. در اینجا می توانید از منظره ای خیره کننده از خلیج دوردست فانگ نگا و صخره های آهکی بلند آن لذت ببرید. این منطقه همچنین دارای یک هتل در سطح جهانی، مرکز آبگرم و تناسب اندام، رستوران ها و سایر امکانات مجلل است. بهترین توصیه: ویلا آماراویدا، ویلا آماراپورا، ویلا پادما، ویلا اوشن 11، ویلا ویکاسا

ویلاهای کامالا

کامالا که به‌عنوان نسخه آرام‌تر و آرام‌تر پاتونگ در نظر گرفته می‌شود، محل لقب «میلیونر مایل» است، مکانی که می‌توان مجلل‌ترین ویلاهای جزیره را در آن یافت. کامالا مکانی مورد علاقه نخبگان جزیره، مناظر بدیع خلیج کامالا و دریای آندامان را ارائه می دهد. کلوب ساحلی HQ، کافه دل مار، و شهرت جهانی پوکت فانتزیا از مکان‌هایی هستند که باید در کامالا بازدید کنید. بهترین توصیه: ویلا آنالایا، ویلا پوریسارا، ویلا چلای

ویلاهای لایان

لایان منطقه آرام بنگتائو است که مهمانان می توانند در زیر سایه آرامش بخش درختان کاج بلند به استراحت بپردازند. این بهشت ​​کوچک آرام و در عین حال به راحتی قابل دسترسی است و در سال های گذشته به خانه چند ویلا لوکس پوکت تبدیل شده است. در همسایگی کامالا در حال حاضر چندین مؤسسه وجود دارد، اما تنها با ماشین کوتاهی از مرکز تجاری جزیره که گزینه‌های خرید، غذاخوری و سرگرمی بی‌پایانی در آن موجود است فاصله دارد. بهترین توصیه: ویلا E98

ویلاهای نایتون

نایتون یک جواهر پنهان در پشت پارک ملی سورینات است که به دلیل مناظر زیبا و سرسبز و همچنین دوری از نقاط شلوغ جزیره به مکانی مورد علاقه برای خانه های لوکس پوکت تبدیل شده است. اگرچه نایتون یکی از مناطق کمتر شناخته شده در پوکت است، اما چندین مکان را برای گزینه های تفریحی ارائه می دهد، از جمله تنها رستوران ستاره دار میشلین جزیره. بهترین توصیه: ویلا پارادیزو

سورین یکی دیگر از مناطق پوکت است که به افراد ثروتمند و مشهور پاسخ می دهد. سورین واقع در شمال، درست در کنار کامالا، مکانی آرام را ارائه می‌کند که در آن مسافران ثروتمندی که برای حفظ حریم خصوصی و آرامش بسیار ارزش قائل هستند، می‌توانند خانه‌های مجلل خصوصی را برای تعطیلات خود اجاره کنند. سورین همچنین خانه برخی از محبوب ترین اقامتگاه ها و اسپاهای لوکس در جزیره از جمله Twinpalms و Amanpuri است.

  ویلاهای سایت جا با ما چه امکاناتی دارند

ویلاهای ناتای

ناتای که در ساحل شرقی استان فانگ نگا واقع شده است، بهشتی پنهان است که بازدیدکنندگان می توانند در آن از فضایی آرام و آرام لذت ببرند، تضادی زیبا با صحنه پر جنب و جوش پوکت. ناتای با اجرای دقیق مقررات توسعه زمین و مناطق حفاظت شده متعدد، مکانی ایده آل برای یک فرار آرام و انزوای آرام از جمعیت شلوغ است، فقط با تعداد مناسبی از موسسات برای تضمین تعطیلات لذت بخش. بهترین توصیه: ویلا سانتی

ویلاهای پاتونگ

یکی از سرزنده‌ترین مکان‌های پوکت، پاتونگ بدون شک مکانی است که می‌خواهید در کنار جمعیت باشید. جاده بدنام Bangla در مرکز پاتونگ واقع شده است، جایی که زندگی شبانه را نباید از دست داد. رستوران ها، فروشگاه ها، ساحل و سرگرمی ها همه در یک مکان. بهترین توصیه: ویلا لذت ببرید

ویلاهای کاتا

یکی از مقاصد خانوادگی در پوکت، کاتا همچنین میزبان خانه‌های لوکسی است که خانواده‌ها را تامین می‌کنند. در اینجا، مسافران می‌توانند ساحل زیبای کاتا و همچنین فروشگاه‌های سوغاتی و بوتیک‌هایی را بیابند که بچه‌ها در هر سنی می‌توانند از آنها استقبال کنند. گزینه‌های غذاخوری از غذاهای خیابانی گرفته تا غذاخوری‌های عالی را شامل می‌شود، در حالی که زندگی شبانه پر جنب و جوش است اما شلوغ نیست. بهترین توصیه: ویلا آمانزی کاتاماندا

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا رامسر , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 82 تاريخ : شنبه 27 اسفند 1401 ساعت: 21:05

ویلاهای کیپ یامو

کیپ یامو گوشه ای زیبا از پوکت است که به نقطه ای عالی برای ویلاهای فوق لوکس و موسسات سطح بالا در ساحل شرقی جزیره تبدیل شده است. در اینجا می توانید از منظره ای خیره کننده از خلیج دوردست فانگ نگا و صخره های آهکی بلند آن لذت ببرید. این منطقه همچنین دارای یک هتل در سطح جهانی، مرکز آبگرم و تناسب اندام، رستوران ها و سایر امکانات مجلل است. بهترین توصیه: ویلا آماراویدا، ویلا آماراپورا، ویلا پادما، ویلا اوشن 11، ویلا ویکاسا

ویلاهای کامالا

کامالا که به‌عنوان نسخه آرام‌تر و آرام‌تر پاتونگ در نظر گرفته می‌شود، محل لقب «میلیونر مایل» است، مکانی که می‌توان مجلل‌ترین ویلاهای جزیره را در آن یافت. کامالا مکانی مورد علاقه نخبگان جزیره، مناظر بدیع خلیج کامالا و دریای آندامان را ارائه می دهد. کلوب ساحلی HQ، کافه دل مار، و شهرت جهانی پوکت فانتزیا از مکان‌هایی هستند که باید در کامالا بازدید کنید. بهترین توصیه: ویلا آنالایا، ویلا پوریسارا، ویلا چلای

  ویلاها را مناسب تعداد افراد رزرو کنید

ویلاهای لایان

لایان منطقه آرام بنگتائو است که مهمانان می توانند در زیر سایه آرامش بخش درختان کاج بلند به استراحت بپردازند. این بهشت ​​کوچک آرام و در عین حال به راحتی قابل دسترسی است و در سال های گذشته به خانه چند ویلا لوکس پوکت تبدیل شده است. در همسایگی کامالا در حال حاضر چندین مؤسسه وجود دارد، اما تنها با ماشین کوتاهی از مرکز تجاری جزیره که گزینه‌های خرید، غذاخوری و سرگرمی بی‌پایانی در آن موجود است فاصله دارد. بهترین توصیه: ویلا E98

ویلاهای نایتون

نایتون یک جواهر پنهان در پشت پارک ملی سورینات است که به دلیل مناظر زیبا و سرسبز و همچنین دوری از نقاط شلوغ جزیره به مکانی مورد علاقه برای خانه های لوکس پوکت تبدیل شده است. اگرچه نایتون یکی از مناطق کمتر شناخته شده در پوکت است، اما چندین مکان را برای گزینه های تفریحی ارائه می دهد، از جمله تنها رستوران ستاره دار میشلین جزیره. بهترین توصیه: ویلا پارادیزو

 

اجاره ویلا برای تعطیلات در پوکت
ویلاهای لوکس پوکت، اقامتگاه های سطح بالا را به مسافران خوش ذوق ارائه می دهند که با خدمات سفارشی تکمیل می شود. این ویلاها حس انحصاری بودن را ارائه می دهند، جایی که مهمانان می توانند از امکانات رفاهی درجه یک و مهمان نوازی برجسته تایلندی در راحتی یک خانه خصوصی لذت ببرند. این را با سواحل بکر پوکت، زندگی شبانه پر جنب و جوش، و غذاهای محلی باورنکردنی ترکیب کنید و می توانید چیزی را داشته باشید که شاید یکی از بهترین تفریحات تعطیلات قابل تصور باشد.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 86 تاريخ : شنبه 27 اسفند 1401 ساعت: 20:58

برج ایفل (/ˈaɪfəl/ EYE-fəl؛ فرانسوی: tour Eiffel [tuʁ ɛfɛl] (گوش دادن)) یک برج شبکه‌ای از آهن فرفورژه در Champ de Mars در پاریس، فرانسه است. نام این برج به افتخار مهندس گوستاو ایفل گرفته شده است که شرکت او این برج را طراحی و ساخته است.

این بنا با نام مستعار محلی "La dame de fer" (به فرانسوی "بانوی آهنین") از سال 1887 تا 1889 به عنوان مرکز نمایشگاه جهانی 1889 ساخته شد. اگرچه در ابتدا توسط برخی از هنرمندان و روشنفکران برجسته فرانسه به دلیل طراحی آن مورد انتقاد قرار گرفت، اما از آن زمان به نماد فرهنگی جهانی فرانسه و یکی از شناخته شده ترین سازه ها در جهان تبدیل شده است.[3] برج ایفل پربازدیدترین بنای تاریخی با هزینه ورودی در جهان است: 6.91 میلیون نفر در سال 2015 از آن بالا رفتند. این برج در سال 1964 به عنوان یک بنای تاریخی تعیین شد و بخشی از میراث جهانی یونسکو نامگذاری شد ("پاریس، بانک های جهان" سن") در سال 1991.

  سفری دلنشین و خاص با ویلاهای اجاره ای رویایی

این برج 330 متر (1083 فوت) ارتفاع دارد، [5] تقریباً به اندازه یک ساختمان 81 طبقه و بلندترین سازه در پاریس است. پایه آن مربع است و از هر طرف 125 متر (410 فوت) است. برج ایفل در طول ساخت خود از بنای یادبود واشنگتن پیشی گرفت و به بلندترین سازه ساخت بشر در جهان تبدیل شد، عنوانی که به مدت 41 سال تا پایان ساختن ساختمان کرایسلر در شهر نیویورک در سال 1930 حفظ شد. این اولین سازه در جهان بود. جهان از ارتفاع 200 متر و 300 متر عبور کند. با توجه به اضافه شدن یک آنتن پخش در بالای برج در سال 1957، اکنون 5.2 متر (17 فوت) از ساختمان کرایسلر بلندتر است. بدون احتساب فرستنده ها، برج ایفل دومین سازه بلند مستقل در فرانسه پس از پل میلاو است.

این برج دارای سه است

این برج دارای سه سطح برای بازدیدکنندگان است که در طبقه اول و دوم رستوران ها قرار دارند. سکوی بالای سطح بالای زمین 276 متر (906 فوت) بالاتر از سطح زمین است - بالاترین سکوی دید که در اتحادیه اروپا برای عموم قابل دسترسی است. بلیط را می توان برای صعود از طریق پله ها یا بالا بردن سطح اول و دوم خریداری کرد. صعود از سطح زمین به سطح اول بیش از 300 پله است، همانطور که از سطح اول به سطح دوم صعود می کند، که کل صعود را به یک صعود 600 پله ای تبدیل می کند. اگرچه یک راه پله به سطح بالا وجود دارد، اما معمولاً فقط با آسانسور قابل دسترسی است.

تاریخ
اصل و نسب
طراحی برج ایفل به Maurice Koechlin و Émile Nouguier دو مهندس ارشد که برای Compagnie des Établissements Eiffel کار می کنند نسبت داده شده است. پس از بحث در مورد یک مرکز مناسب برای نمایشگاه پیشنهادی 1889، نمایشگاه جهانی برای جشن صدمین سالگرد انقلاب فرانسه، پیش بینی شد. ایفل آشکارا اذعان کرد که الهام برای ساخت یک برج از رصدخانه Latting ساخته شده در شهر نیویورک در سال 1853 است. در ماه مه 1884، کوچلین، در حالی که در خانه کار می کرد، طرحی از ایده خود ساخت، که توسط او به عنوان یک دکل بزرگ، متشکل از چهار تیرهای مشبک که در پایه جدا از هم ایستاده اند و در بالا به هم می رسند، که توسط خرپاهای فلزی در فواصل زمانی معین به هم متصل شده اند، توصیف کرد. «.[7] ایفل در ابتدا اشتیاق کمی نشان داد، اما مطالعات بیشتر را تایید کرد و دو مهندس سپس از استفان سووستره، رئیس بخش معماری شرکت خواستند تا در طراحی مشارکت کند. Sauvestre قوس های تزئینی را به پایه برج، یک آلاچیق شیشه ای به سطح اول، و تزئینات دیگر اضافه کرد.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 25 اسفند 1401 ساعت: 23:14

نشست بین‌دولتی یونسکو در پاریس در دسامبر 1951 منجر به ایجاد شورای اروپایی تحقیقات هسته‌ای شد که مسئولیت تأسیس سازمان اروپایی تحقیقات هسته‌ای (CERN) [نیازمند منبع] را در سال 1954 بر عهده داشت.[33]

برنامه نویسی منطقه خشک، 1948-1966، نمونه دیگری از پروژه بزرگ اولیه یونسکو در زمینه علوم طبیعی است.[نیازمند منبع]

در سال 1968، یونسکو اولین کنفرانس بین دولتی را با هدف آشتی دادن محیط زیست و توسعه برگزار کرد، مشکلی که همچنان در زمینه توسعه پایدار مورد توجه قرار می گیرد. نتیجه اصلی کنفرانس 1968 ایجاد برنامه انسان و زیست کره یونسکو بود.[34]

یونسکو با انتشار بوروکراسی های علمی ملی شناخته شده است.[35]

در زمینه ارتباطات، «جریان آزاد ایده‌ها با کلمه و تصویر» از همان ابتدا در اساسنامه یونسکو وجود داشته است، به دنبال تجربه جنگ جهانی دوم که کنترل اطلاعات عاملی برای تلقین مردم به تهاجم بود.[نیازمند منبع]. در سال‌های بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم، تلاش‌ها بر بازسازی و شناسایی نیازهای وسایل ارتباط جمعی در سراسر جهان متمرکز شد. یونسکو سازماندهی آموزش و آموزش خبرنگاران را در دهه 1950 آغاز کرد.[نیازمند منبع] در پاسخ به درخواست ها برای "نظم جدید اطلاعات و ارتباطات جهانی" در اواخر دهه 1970، یونسکو کمیسیون بین المللی برای مطالعه مشکلات ارتباطی را تأسیس کرد. ] که گزارش سال 1980 مک براید (به نام رئیس کمیسیون، برنده جایزه صلح نوبل شون مک براید) را تهیه کرد. طراحی شده برای ترویج توسعه رسانه در کشورهای در حال توسعه. [نیاز به منبع] در سال 1991، کنفرانس عمومی یونسکو اعلامیه ویندهوک در مورد استقلال رسانه ها و کثرت گرایی را تایید کرد، که باعث شد مجمع عمومی سازمان ملل تاریخ تصویب آن را، 3 می، به عنوان آزادی مطبوعات جهانی اعلام کند. روز.[نیازمند منبع] از سال 1997، یونسکو هر 3 ماه مه جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو / گیلرمو کانو را اعطا می کند.

 

یونسکو در سال 2011 فلسطین را به عنوان عضو پذیرفت.[36][37]

قوانینی که پس از درخواست فلسطین برای عضویت در یونسکو و سازمان جهانی بهداشت در آوریل 1989 در ایالات متحده تصویب شد[38][39] به این معنی که ایالات متحده نمی تواند به هیچ سازمان ملل متحد که فلسطین را به عنوان عضو کامل می پذیرد کمک مالی کند.[40][41] در نتیجه، ایالات متحده بودجه خود را که حدود 22 درصد از بودجه یونسکو را تشکیل می داد، پس گرفت.[42] اسرائیل همچنین با توقف پرداخت‌های اسرائیل به یونسکو و اعمال تحریم‌ها علیه تشکیلات خودگردان فلسطین، به پذیرش فلسطین در یونسکو واکنش نشان داد. دو سال پس از توقف پرداخت حقوق خود به یونسکو، ایالات متحده و اسرائیل در سال 2013 بدون از دست دادن حق انتخاب شدن، حق رای یونسکو را از دست دادند. بنابراین، ایالات متحده به عنوان عضو هیئت اجرایی برای دوره 2016-2019 انتخاب شد.[45] در سال 2019، اسرائیل پس از 69 سال عضویت، یونسکو را ترک کرد و دنی دانون، سفیر اسرائیل در سازمان ملل نوشت: "یونسکو نهادی است که به طور مستمر تاریخ را بازنویسی می کند، از جمله از طریق پاک کردن ارتباط یهودیان با اورشلیم... توسط اسرائیل فاسد و دستکاری شده است. دشمنان... ما قرار نیست عضو سازمانی باشیم که عمدا علیه ما عمل می کند

  اجاره ویلاهای خاص با قیمتی خاص

پورتال شفافیت یونسکو[67] برای امکان دسترسی عمومی به اطلاعات مربوط به فعالیت های سازمان، مانند بودجه کل آن برای یک دوسالانه، و همچنین پیوندهایی به اسناد برنامه ای و مالی مرتبط طراحی شده است. این دو مجموعه متمایز از اطلاعات به ترتیب بر اساس استاندارد فعالیت IATI و استاندارد سازمان IATI در رجیستری IATI منتشر می شوند.

پیشنهادهایی برای ایجاد دو فهرست جدید یونسکو ارائه شده است. اولین فهرست پیشنهادی بر میراث فرهنگی منقول مانند مصنوعات، نقاشی ها و بیوفکت ها متمرکز خواهد بود. این فهرست ممکن است شامل اشیاء فرهنگی مانند جومون ونوس ژاپن، مونالیزای فرانسه، چاقوی گبل الاراک مصر، موج نهم روسیه، زن نشسته چاتالهویوک ترکیه، داوود (میکل آنژ) ایتالیا، Mathura Herakles هند، Manunggul Jar فیلیپین، Crown of Baekje از کره جنوبی، Hay Wain از بریتانیا و Benin Bronzes نیجریه. لیست پیشنهادی دوم بر روی گونه های زنده جهان مانند اژدهای کومودوی اندونزی، پانداهای چین، عقاب طاس کشورهای آمریکای شمالی، آیه ماداگاسکار، شیر آسیایی هند، کاکاپو نیو تمرکز خواهد کرد. نیوزیلند و کوه تاپیر کلمبیا، اکوادور و پرو

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 85 تاريخ : پنجشنبه 25 اسفند 1401 ساعت: 22:41

با افول و فروپاشی امپراتوری روم غربی در قرن چهارم و پنجم، ویلاها بیشتر و بیشتر منزوی شدند و توسط دیوارها محافظت شدند. در انگلستان، ویلاها توسط مهاجمان آنگلوساکسون در قرن پنجم رها، غارت و سوزانده شدند، اما مفهوم یک جامعه کارگری کشاورزی منزوی و خودکفا، که نزدیک به هم قرار گرفته بودند، در فرهنگ آنگلوساکسون به عنوان دزد باقی ماند. ساکنان آن - اگر رسماً به زمین مقید باشند - به عنوان شرور.

در مناطقی از قاره، اشراف و بزرگان سرزمینی ویلاهای بزرگ کاری و ویلاهای متروکه را به راهبان اختصاص دادند. اینها ممکن است به هسته صومعه ها تبدیل شوند. به این ترتیب، سیستم ویلایی ایتالیایی اواخر باستان تا اوایل دوره قرون وسطی به شکل صومعه‌هایی که در برابر اختلالات جنگ گوتیک (535-554) و لمباردها مقاومت می‌کردند، زنده ماند. در حدود 529 بندیکت نورسیا صومعه تأثیرگذار خود در مونت کاسینو را در ویرانه های ویلایی در سوبیاکو که به نرون تعلق داشت، تأسیس کرد.

  ساحل چمخاله بهترین لوکیشن برای اجاره ویلا شمال

از قرن ششم تا هشتم، ویلاهای گالو-رومی در فیسک سلطنتی مرووینگ به طور مکرر به عنوان مکان برای صومعه‌های تحت حمایت سلطنتی در گال اهدا شد - Saint-Maur-des-Fossés و Fleury Abbey نمونه‌هایی را ارائه می‌دهند. در آلمان یک نمونه معروف Echteach است. در اواخر سال 698، ویلیبرورد صومعه ای را در ویلای رومی در اچترناخ در نزدیکی تریر تأسیس کرد که توسط ایرمینا، دختر داگوبرت دوم، پادشاه فرانک ها به او هدیه داده شد. Kintzheim ویلا Regis، "ویلای پادشاه" بود. در حوالی سال 590، سنت الیگیوس در یک خانواده گالو-رومی عالی در "ویلا" Chaptelat در نزدیکی لیموژ، در آکیتن (فرانسه کنونی) به دنیا آمد. صومعه در Stavelot در حدود 650 در دامنه یک ویلای سابق در نزدیکی لیژ تأسیس شد و صومعه Vézelay نیز تأسیسی مشابه داشت.

در دوران پس از روم، ویلا به یک مزرعه خودکفا، معمولاً مستحکم ایتالیایی یا گالو-رومی اشاره داشت. از نظر اقتصادی به اندازه یک دهکده و ساکنان آن خودکفا بود، که ممکن است از نظر قانونی به آن گره بخورند زیرا رعیت ها شرور بودند. فرانک های مرووینگ این مفهوم را به ارث بردند و به دنبال آن فرانسوی های کارولینگی قرار گرفتند اما اصطلاح فرانسوی بعدی باستی یا باستید بود.

ویلا/ویلا (یا همزادهای آن) بخشی از بسیاری از نام‌های مکان اسپانیایی و پرتغالی است، مانند ویلا رئال و ویلادیگو: ویلا/ویلا شهری است با منشور (fuero یا foral) اهمیت کمتری نسبت به ciudad/cidade ("شهر") دارد. ). هنگامی که ویلا با نام شخصی مرتبط است، احتمالاً به معنای اصلی یک املاک روستایی به جای یک شهر اجاره ای استفاده می شود. تکامل بعدی تمایز اسپانیایی بین ویلاها و سیودادها را کاملاً افتخارآمیز ساخته است. مادرید ویلا و کورته است، ویلا که جدا از دربار سلطنتی متحرک سابق در نظر گرفته می شود، اما سیوداد رئال بسیار کوچکتر توسط تاج اسپانیا سیوداد اعلام شد.

رنسانس ایتالیایی

ویلا دی مدیچی نوشته جولیانو دا سانگالو (1470)، پوجیو آکایانو، توسکانی
توسکانی
اطلاعات بیشتر: ویلاهای مدیچی
در قرن 14 و 15 ایتالیا، یک ویلا بار دیگر به منزله یک خانه روستایی بود، مانند اولین ویلاهای مدیچی، ویلا دل تربیو و آن در Cafaggiolo، هر دو خانه مستحکم ساخته شده در قرن 14 در منطقه Mugello نزدیک فلورانس. در سال 1450، جووانی دی مدیچی در دامنه تپه ای به نام ویلا مدیچی در فیزوله، توسکانی شروع به کار کرد، احتمالاً اولین ویلایی که تحت دستورات لئون باتیستا آلبرتی ایجاد شد، کسی که ویژگی های ایده جدید ویلا را در De re aedificatoria خود نظریه پردازی کرد.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا, نویسنده : forough foroughsky بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت: 18:01

از نظر طراحی، اغلب تفاوت کمی در محل سکونت اصلی بین این نوع در هر سطح خاصی از اندازه وجود داشت، اما وجود یا عدم وجود ساختمان های جانبی مزرعه نشان دهنده اندازه و عملکرد املاک بود.

خانه‌ها، خانه‌های شهری برای طبقات نخبه و ممتاز، و ایزوله‌ها، بلوک‌های ساختمان‌های آپارتمانی برای بقیه جمعیت به‌عنوان ویلا در نظر گرفته نشد. پترونیوس در Satyricon (قرن اول میلاد)، طیف وسیعی از خانه های رومی را توصیف کرد. نوع دیگر ویلا "ویلا ماریتیما" است که یک ویلای ساحلی است که در ساحل واقع شده است.


ویلای اسرار در پمپئی که از بالا دیده می شود
تمرکز ویلاهای امپراتوری در خلیج ناپل، جزیره کاپری، مونت سیرسئو و آنتیوم وجود داشت. به عنوان مثال می توان به ویلای پاپیروس ها در هرکولانیوم اشاره کرد. و ویلا اسرار و ویلای Vettii در پمپئی.

یک ویلای مهم ماریتیما در بارکولا در نزدیکی تریست وجود داشت. این ویلا مستقیماً در ساحل واقع شده بود و به تراس هایی در یک منطقه نمایندگی تقسیم می شد که در آن لوکس و قدرت به نمایش درآمده بود، یک اتاق نشیمن جداگانه، یک باغ، برخی از امکانات رو به دریا و یک حمام حرارتی. نه چندان دور از این مکان اصیل، که پیش از این به دلیل آب و هوای کوچک مساعدش، در میان رومیان محبوب بود، یکی از مهمترین ویلا ماریتیما در زمان خود، قلعه میراماره، در قرن نوزدهم ساخته شد.[1]

رومی های ثروتمند نیز از گرمای تابستان در تپه های اطراف رم، به ویژه در اطراف تیبور (تیوولی و فراسکاتی)، مانند ویلای هادریان، فرار کردند. گفته می شود سیسرو کمتر از هفت ویلا داشت که قدیمی ترین آنها در نزدیکی آرپینوم بود که به ارث برده بود. پلینی جوان سه یا چهار نفر داشت که نمونه نزدیک لاورنتیوم از توصیفات او بهترین نمونه است.

 

 اجاره ویلا های ساده و شیک شمال با قیمتی معمولی

نویسندگان رومی با رضایت به خودکفایی ویلاهای لاتیفوندیوم خود اشاره می کنند، جایی که شراب خود را می نوشیدند و روغن خود را می فشارند. این تأثیری بود که اشراف شهری در نقش کشاورزان فضیلت مند رومی قدیمی بازی می کردند، گفته شده است که استقلال اقتصادی ویلاهای روستایی بعدی نشانه ای از چندپارگی اقتصادی فزاینده امپراتوری روم بود.

در بریتانیای رومی
باستان شناسان ویلاهای رومی متعددی را در انگلستان به دقت بررسی کرده اند. آنها مانند همتایان ایتالیایی خود، جوامع کشاورزی کاملی از مزارع و تاکستان‌ها بودند، شاید حتی کاشی‌کاری یا معادن معدن، که در اطراف یک مرکز قدرت با موقعیت بالا با حمام‌ها و باغ‌هایش قرار داشتند. ویلای بزرگ در وودچستر زمانی که کلیسای محلی آنگلوساکسون (نه تصادفی) در محل آن ساخته شد، کف‌های موزاییکی خود را حفظ کرد. گورکنانی که در اواخر قرن هجدهم برای تدفین در حیاط کلیسا آماده می‌شدند، مجبور شدند کف‌های موزاییکی دست‌نخورده را سوراخ کنند. ویلای قصری روستیکا در فیشبورن نزدیک وینچستر (غیر مشخصه) به صورت یک مستطیل باز بزرگ ساخته شد، با رواق هایی که باغ ها را از طریق یک ایوان در بر می گرفت. در اواخر قرن سوم، شهرک‌های رومی در بریتانیا از گسترش بازماندند: مانند پاتریسیون‌های نزدیک به مرکز امپراتوری، بریتانیایی‌های رومی از شهرها به ویلاهای خود عقب‌نشینی کردند، که وارد فاز ساختمانی کاخ‌نشینی شد، «عصر طلایی» ویلا. زندگی Villae rusticae در اقتصاد امپراتوری ضروری است.


مدل کاخ رومی فیشبورن، ویلای فرماندار در بزرگ‌ترین مقیاس
دو نوع ویلا پلان در بریتانیای رومی ممکن است به طور کلی مشخصه ویلاهای رومی باشد. پلان معمول‌تر بال‌های اتاق‌ها که همگی به رواقی متصل می‌شوند باز می‌شوند، که ممکن است در زوایای قائمه کشیده شوند، حتی تا حیاط را محصور کنند. نوع دیگر دارای یک سالن مرکزی راهرو مانند یک بازیلیکا بود که نشان دهنده نقش شاهانه صاحب ویلا است. ساختمان های ویلایی اغلب سازه های مستقلی بودند که توسط حیاط های محصورشان به هم متصل می شدند. سازه‌های چوبی، که به‌دقت با قلاب‌ها و چمدان‌ها نصب می‌شد و رولپلاک روی هم، روی پایه‌های سنگی نصب می‌شد، قانون بود که با ساختمان‌های سنگی برای اتاق‌های تشریفاتی مهم جایگزین شد. آثاری از شیشه پنجره و همچنین توری پنجره های آهنی یافت شده است.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت: 17:58

ویلا در بنگلور شمالی
ویلاهای ما در بنگلور شمالی مظهر تجمل هستند زیرا در کنار معماری کلاس جهانی، امکاناتی مانند سالن بدنسازی مجهز، استخر شنا، باشگاه، منطقه بازی برای کودکان و سالن چند منظوره ارائه شده است.

 

این ویلاهای لوکس در شمال بنگلور نه تنها ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهند بلکه یک تجربه زندگی فوق العاده را نیز ارائه می دهند. این ویلاها که با مصالح طبیعی مانند چوب، سنگ طبیعی و مرمر ساخته شده اند، ویژگی های مدرن و ظریفی را ارائه می دهند و در عین حال ماهیت طبیعت را همیشه دست نخورده نگه می دارند.

در آن زمین آرام، ویلاها - خارج از جاده هنور
تمایل فرد به سبک زندگی معاصر با کیفیت بالا، همراه با توانایی شخصی سازی فضاهای شخصی بر اساس نیازهای عملکردی و ترجیحات زیبایی شناختی، در این خانه های زیبا مورد توجه قرار گرفته است. از طریق پلت فرم اختصاصی eDesign ما، تقریباً هر قسمت از خانه را می توان مطابق با نیازهای شخصی پیکربندی و طراحی کرد.

در ویلاهای بنگالور شمالی، پانل های شیشه ای بزرگ مناظر زیبایی از طبیعت و باغ های منظر را ارائه می دهند.

امنیت ویلاهای اجاره ای شمال جاباما تضمینی است

بعد از باران - جاده کالج سر MVIT، Yelahanka
در «پس از باران» در Yelahanka، تمام مزایای یک ویلا مستقل، همراه با ایمنی و راحتی زندگی اجتماعی شهری را کشف کنید. برای ایجاد مقیاسی صمیمی برای اینکه منظره خیابان تحت تسلط سازه‌های ساخته شده بزرگ نباشد، این ویلاهای 4 خوابه ممتاز به طور هوشمندانه طراحی شده‌اند تا از بیرون مانند خانه‌های تک سطح پایین و جذاب به نظر برسند، در حالی که در داخل خانه‌های دو طبقه بزرگ هستند.

این خانه‌هایی که در قسمت شمالی بنگلور قرار دارند، دارای سقف‌های سبز هستند که دمای داخلی را متعادل نگه می‌دارند، زیستگاه طبیعی و تنوع زیستی را ارتقا می‌دهند و به جایگزینی پوشش سبزی که قبل از ساخت خانه وجود داشت، کمک می‌کنند. این ویلاهای دیدنی در شمال بنگلور ارزش خود را دارند.

این محله فقط ویلایی در حدود 14 کیلومتری مرکز شهر و تنها 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی قرار دارد. همچنین به ایستگاه نیروی هوایی Yelahanka و چندین مؤسسه آموزشی معتبر و امکانات ورزشی نزدیک است.

 

در آن زمین آرام، ویلاها - خارج از جاده هنور
تمایل فرد به سبک زندگی معاصر با کیفیت بالا، همراه با توانایی شخصی سازی فضاهای شخصی بر اساس نیازهای عملکردی و ترجیحات زیبایی شناختی، در این خانه های زیبا مورد توجه قرار گرفته است. از طریق پلت فرم اختصاصی eDesign ما، تقریباً هر قسمت از خانه را می توان مطابق با نیازهای شخصی پیکربندی و طراحی کرد.

در ویلاهای بنگالور شمالی، پانل های شیشه ای بزرگ مناظر زیبایی از طبیعت و باغ های منظر را ارائه می دهند.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 79 تاريخ : شنبه 20 اسفند 1401 ساعت: 17:25

ویلا در شرق بنگلور
ویلاهای ساخته شده ما در شرق بنگلور در موقعیتی عالی در شهر واقع شده اند و فضاهای زندگی منحصر به فرد در یک محیط سرسبز هستند که حس آرامش و آرامش را در دنیایی پر استرس ارائه می دهند.

این ویلاهای لوکس در وایتفیلد فضاهایی با طراحی حساس با زیرساخت های کلاس جهانی هستند که به طور خاص برای کسانی طراحی شده اند که می خواهند در یک محیط منحصر به فرد با بهترین امکانات مدرن زندگی کنند. این ویلاهای گران‌قیمت شرق بنگلور با ویژگی‌های خانه هوشمند با تکنولوژی بالا طراحی شده‌اند که به راحتی مدرن این خانه‌ها می‌افزاید.
ویلا در بنگلور شمالی   اجاره ویلا در شمال در شهر زیبای آمل
تعقیب یک راپسودی رادیکال، ویلاها
این ویلاهای ممتاز با طراحی متفکرانه در ملکی به مساحت 34 هکتار در کنار دریاچه کوچکی در وایتفیلد، بنگلور واقع شده اند. ویلاها با معماری کلاس جهانی و آخرین ویژگی های تکنولوژی، یک تجربه زندگی لوکس را ارائه می دهند. امکانات رفاهی شامل باشگاه، سالن بدنسازی، استخر، فضای بازی کودکان، سالن مهمانی و سایر امکانات ورزشی است. با بهره گیری از آفتاب صبحگاهی، باغ های این ویلاهای سطح بالا می توانند دو درخت کامل را در خود جای دهند. حتی گزینه ای برای یک منطقه وان حمام در فضای باز در حمام اصلی وجود دارد! این خانه‌های ممتاز دارای یک اتاق خدمتکار در مجاورت فضای شهری و سکوهای خدماتی برای تجهیزات فضای باز مانند واحد VRV AC و پمپ حرارتی هستند.

این ویلاهای لوکس در وایتفیلد ترکیبی عالی از راحتی در داخل و طبیعت بیرونی هستند، با باغ های این ویلاهای سطح بالا می توانند درختان کامل را در خود جای دهند. حتی گزینه ای برای یک منطقه وان حمام در فضای باز در حمام اصلی وجود دارد! در این ویلاها در شرق بنگلور، اتاق خدمتکار در مجاورت فضای شهری است و سکوهای خدماتی برای تجهیزات فضای باز مانند واحد VRV AC و پمپ حرارتی در نظر گرفته شده است.

ویلاهای «تعقیب یک راپسودی رادیکال» تنها در 1 کیلومتری بیمارستان مانیپال و 3 کیلومتری از بیمارستان عمومی سری ساتیا سای قرار دارند. این پروژه نزدیک به چندین مدرسه معتبر مانند مدرسه بین المللی گوپالان و مدرسه بین المللی هاروست است که فقط 3 کیلومتر با آنها فاصله دارند.

از این ویلاهای لوکس برنده جایزه در شرق بنگلور دیدن کنید.

آسیاب های بادی ذهن شما، ویلاها
این ویلاهای زیبا در شرق بنگلور در لبه دریاچه کوچکی در وایتفیلد، مرکز فناوری اطلاعات دره سیلیکون هند واقع شده‌اند و به مدارس، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و هتل‌های پنج ستاره معروف نزدیک هستند. هفت برج و ویلا آپارتمان 19 طبقه در مجموع 1.75 میلیون فوت مربع مساحت دارند. از فضای مسکونی اگرچه با استفاده از فناوری های مدرن ساخته شده است، ماهیت طبیعت دست نخورده نگه داشته شده است. تقریباً تمام فضاهای زندگی از طریق پنجره‌های بزرگ به باغ‌های تراس باز می‌شوند که تهویه کافی را فراهم می‌کنند و در عین حال مناظری تماشایی از فضای سبز اطراف را ارائه می‌دهند.

در یک سطح از این ویلاهای دو طبقه که به یک عرشه چوبی باز می شود، سرسرا، یک اتاق نشیمن بزرگ با سقف دوبل ارتفاع، فضای غذاخوری و آشپزخانه قرار دارد. اتاق خدمتکار و حمام نیز در این سطح هستند. اتاق خواب مستر با حمام اختصاصی و اتاق خواب مهمان و حمام و فضای کاربردی در سطح پایینی قرار دارند و به باغی آراسته باز می شوند، در حالی که اتاق خواب کودکان در سطح بالایی قرار دارد. این ویلاهای بنگلور شرقی با امکانات رفاهی در کلاس جهانی، انتخاب ترجیحی خانواده ها و متخصصان فهیم هستند.

ویلاهای "Windmills of Your Mind" تنها در 3.2 کیلومتری بیمارستان Cloud Nine و 2.3 کیلومتری از بیمارستان Manipal قرار دارند. این پروژه به بسیاری از مدارس معروف نزدیک است و 3 کیلومتر با مدرسه عالی ویدحی و مدرسه یورو وایتفیلد فاصله دارد. مرکز خرید اینوربیت، وایتفیلد تنها 1.8 کیلومتر از پروژه فاصله دارد.

 

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 82 تاريخ : شنبه 20 اسفند 1401 ساعت: 17:19

قسمت اصلی کاخ احتمالاً بر روی تپه پالاتین بوده است و مجموعه ای از اتاق های بزرگ و با تزئینات درخشان در قسمت مرکزی تپه پالاتین در زیر کاخ دومیتیان قرار داشته است. این سایت در سال 1721 حفاری شد که در حین کاوش ها خسارت قابل توجهی وارد شد. طبقات پایینی شامل باغ های غرق شده، دو غرفه، یک نیمفائوم و یک گالری هنری بود. در ورای این اتاق ها مستراح بسیار بزرگی قرار دارد.[7]

در یکی از این اتاق ها، یک کف مرمری غنی در زیر اتاق فواره بیضی شکل دومیتیانوس سنتیو آیوویس، و یک پوره غنی با ستون های مرمری و سرستون های برنزی وجود دارد. امروزه گوشه ای از نیمفائوم بازسازی شده است.

    اجاره ویلاهای ساحل سرخ رود در شمال ایران

کریپتوپرتیکوس نرون که کاخ را به Domus Tiberiana نزدیک می‌کرد نیز بخشی از این مجموعه بود. این بنا ۱۳۰ متر طول دارد و دارای کف‌های موزاییک و تزئینات سقف گچ‌کاری شده با عناصر گیاهی و کوپید است. در زیر هورتی فارنسیانی در امتداد یک طرف Domus Tiberiana قرار دارد.[8]

سنگ مرمر و سایر قسمت های نجات یافته از ویرانه ها بعداً بخشی از Domus Aurea، اقامتگاه اصلی نرون شد.

سقف‌های نقاشی شده با صحنه‌های اساطیری از Domus Transitoria، اولین نمونه‌های نقاشی سبک چهارم، شاید توسط نقاش فابولوس، در موزه پالاتین به نمایش گذاشته شده است.

در سال 2019 اعلام شد که این قسمت از کاخ برای اولین بار پس از 70 سال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.[9]

 

خراج (/ˈtrɪbjuːt/;[1] از لاتین tributum، «کمک مالی») ثروتی است، اغلب به شکلی، که طرف به نشانه تسلیم، وفاداری یا احترام به دیگری می دهد. کشورهای مختلف باستانی از حاکمان سرزمینی که دولت آنها را تسخیر کرده یا تهدید به فتح آنها کرده بود، خراج می گرفتند. در صورت اتحاد، احزاب کمتر ممکن است به عنوان نشانه وفاداری و اغلب به منظور تأمین مالی پروژه هایی که به نفع هر دو طرف باشد، به احزاب قدرتمندتر ادای احترام کنند. به عنوان "خراج"، به رسمیت شناختن تسلیم سیاسی توسط پرداخت کننده به گیرنده معمولاً مورد نیاز است. مبالغ هنگفت، اساساً پول حفاظتی، که توسط امپراتوری‌های روم و بیزانس بعدی به مردم بربر برای جلوگیری از حمله آنها به قلمرو امپراتوری پرداخت می‌شد، معمولاً «خراج» نامیده نمی‌شد، زیرا امپراتوری هیچ موقعیت سیاسی پایین‌تری را نمی‌پذیرفت. پرداخت‌های یک نهاد سیاسی برتر به یک نهاد پایین‌تر، که برای اهداف مختلف انجام می‌شود، با عباراتی از جمله «یارانه» توصیف می‌شود.

چرا باید در شمال ویلای اجاره ای لب ساحل بگیریم

امپراتوری ایران باستان هخامنشی نمونه ای از امپراتوری خراج باستانی است. یکی که تقاضاهای نسبتا کمی از اتباع غیرفارس خود به جز پرداخت منظم خراج، که ممکن است طلا، کالاهای تجملی، حیوانات، سربازان یا بردگان باشد، داشت. با این حال، عدم تداوم پرداخت ها عواقب بدی داشت. نقش برجسته‌های تخت جمشید، دسته‌هایی از چهره‌هایی را نشان می‌دهد که انواع مختلفی از ادای احترام دارند.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا, نویسنده : forough foroughsky بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت: 2:22

قسمت اصلی کاخ احتمالاً بر روی تپه پالاتین بوده است و مجموعه ای از اتاق های بزرگ و با تزئینات درخشان در قسمت مرکزی تپه پالاتین در زیر کاخ دومیتیان قرار داشته است. این سایت در سال 1721 حفاری شد که در حین کاوش ها خسارت قابل توجهی وارد شد. طبقات پایینی شامل باغ های غرق شده، دو غرفه، یک نیمفائوم و یک گالری هنری بود. در ورای این اتاق ها مستراح بسیار بزرگی قرار دارد.[7]

در یکی از این اتاق ها، یک کف مرمری غنی در زیر اتاق فواره بیضی شکل دومیتیانوس سنتیو آیوویس، و یک پوره غنی با ستون های مرمری و سرستون های برنزی وجود دارد. امروزه گوشه ای از نیمفائوم بازسازی شده است.

    اجاره ویلاهای ساحل سرخ رود در شمال ایران

کریپتوپرتیکوس نرون که کاخ را به Domus Tiberiana نزدیک می‌کرد نیز بخشی از این مجموعه بود. این بنا ۱۳۰ متر طول دارد و دارای کف‌های موزاییک و تزئینات سقف گچ‌کاری شده با عناصر گیاهی و کوپید است. در زیر هورتی فارنسیانی در امتداد یک طرف Domus Tiberiana قرار دارد.[8]

سنگ مرمر و سایر قسمت های نجات یافته از ویرانه ها بعداً بخشی از Domus Aurea، اقامتگاه اصلی نرون شد.

سقف‌های نقاشی شده با صحنه‌های اساطیری از Domus Transitoria، اولین نمونه‌های نقاشی سبک چهارم، شاید توسط نقاش فابولوس، در موزه پالاتین به نمایش گذاشته شده است.

در سال 2019 اعلام شد که این قسمت از کاخ برای اولین بار پس از 70 سال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.[9]

 

خراج (/ˈtrɪbjuːt/;[1] از لاتین tributum، «کمک مالی») ثروتی است، اغلب به شکلی، که طرف به نشانه تسلیم، وفاداری یا احترام به دیگری می دهد. کشورهای مختلف باستانی از حاکمان سرزمینی که دولت آنها را تسخیر کرده یا تهدید به فتح آنها کرده بود، خراج می گرفتند. در صورت اتحاد، احزاب کمتر ممکن است به عنوان نشانه وفاداری و اغلب به منظور تأمین مالی پروژه هایی که به نفع هر دو طرف باشد، به احزاب قدرتمندتر ادای احترام کنند. به عنوان "خراج"، به رسمیت شناختن تسلیم سیاسی توسط پرداخت کننده به گیرنده معمولاً مورد نیاز است. مبالغ هنگفت، اساساً پول حفاظتی، که توسط امپراتوری‌های روم و بیزانس بعدی به مردم بربر برای جلوگیری از حمله آنها به قلمرو امپراتوری پرداخت می‌شد، معمولاً «خراج» نامیده نمی‌شد، زیرا امپراتوری هیچ موقعیت سیاسی پایین‌تری را نمی‌پذیرفت. پرداخت‌های یک نهاد سیاسی برتر به یک نهاد پایین‌تر، که برای اهداف مختلف انجام می‌شود، با عباراتی از جمله «یارانه» توصیف می‌شود.

امپراتوری ایران باستان هخامنشی نمونه ای از امپراتوری خراج باستانی است. یکی که تقاضاهای نسبتا کمی از اتباع غیرفارس خود به جز پرداخت منظم خراج، که ممکن است طلا، کالاهای تجملی، حیوانات، سربازان یا بردگان باشد، داشت. با این حال، عدم تداوم پرداخت ها عواقب بدی داشت. نقش برجسته‌های تخت جمشید، دسته‌هایی از چهره‌هایی را نشان می‌دهد که انواع مختلفی از ادای احترام دارند.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا رامسر , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 77 تاريخ : دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت: 2:19

گزارش های تاریخی متفاوت
همچنین نگاه کنید به: تاسیتوس در مورد عیسی § قسمت و زمینه آن
گزارش‌های تاریخی متفاوت از این رویداد از سه منبع ثانویه آمده است: کاسیوس دیو، سوتونیوس و تاسیتوس. گزارش‌های اولیه، که احتمالاً شامل تاریخ‌هایی است که توسط فابیوس روستیکوس، مارکوس کلوویوس روفوس و پلینی بزرگ نوشته شده‌اند، باقی نمانده‌اند. حداقل شش داستان جداگانه در مورد نرون و آتش در جریان است:

نرون با انگیزه ویران کردن شهر، به طور مخفیانه مردانی را که تظاهر به مستی می کردند فرستاد تا شهر را آتش بزنند. نرون از کاخ خود در تپه پالاتین تماشا می کرد که آواز می خواند و می نواخت.[24]
نرون علناً مردانی را فرستاد تا شهر را به آتش بکشند. نرون از برج Maecenas در تپه Esquiline آواز خواندن را تماشا کرد.[25]
نرون مردانی را فرستاد تا شهر را به آتش بکشند. شایعات تایید نشده ای وجود داشت که نرو در هنگام آتش سوزی از یک صحنه خصوصی آواز می خواند.[26]
نرون انگیزه داشت تا شهر را ویران کند تا بتواند مجلس سنا را دور بزند و رم را به شکل خود بازسازی کند.[2]
شایعه شده بود که نرون آتش را به راه انداخته است. بنابراین، برای سرزنش شخص دیگری برای آن (و در نتیجه تبرئه نرون از سرزنش)، گفته می شود که آتش توسط مسیحیان از قبل منفور ایجاد شده است.[27]
این آتش سوزی یک حادثه بود که در زمانی رخ داد که نرون در آنتیوم بود.

مزایای اجاره ویلا لب ساحل در شمال

گمان می رود یکی از ساختمان های اصلی در ضلع غربی تپه اوپیان در زیر حمام تراژان باشد.[4]: 237.

دیوارهای آجری کاخ در ابتدا با سنگ مرمر در پایین پوشیده شده بود، در حالی که قسمت های بالایی آن نقاشی های دیواری بود. رواقی در امتداد ضلع جنوبی جلوی گنبد قرار داشت. تقریباً تمام ستون‌ها، کف‌ها و دیوارهای مرمر زمانی که تراژان حمام‌های خود را ساخت (در سال 104 پس از میلاد) برداشته شد.[4]: 232

این خانه در اطراف یک پرستایل بزرگ با رواق هایی در سه ضلع ساخته شده بود، در حالی که چهارمین در شمال از یک رواق رمزی تشکیل شده بود که خاکریز عقب را نگه می داشت. در مرکز، که اکنون توسط یک سری طاق‌های بشکه‌ای طولانی برای حمایت از حمام‌های ترایانیک پوشانده شده است، بقایای یک فواره وجود دارد. در قسمت شرقی پوره بزرگی قرار دارد که به حیاط باز می شود.


نقاشی دیواری از نیمفائوم domus transitoria، 54-64 پس از میلاد
نیمفئوم پولیفموس
یک پوره استادانه متأسفانه توسط دیوار بعدی تراژان به دو قسمت تقسیم شد. اطراف آن را رواقی از چهار ستون احاطه کرده بود که در پایین آن به یک فواره آبشاری مجهز بود که آب آن به یک حوض مرکزی منتقل می شد. روی دیوارهای غار موزاییکی بود که تنها آثار کمی از آن در قاب صدف باقی مانده است. قسمت پایینی دیوارها در ابتدا با سنگ مرمر پوشیده شده بود.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت: 2:10

کانادا یک فدراسیون متشکل از ده ایالت فدرال به نام استان ها و سه قلمرو فدرال است. به نوبه خود، اینها ممکن است به چهار منطقه اصلی گروه بندی شوند: کانادای غربی، کانادای مرکزی، کانادای آتلانتیک، و کانادای شمالی (کانادای شرقی به کانادا مرکزی و آتلانتیک کانادا اشاره دارد).[249] استان ها و مناطق مسئولیت برنامه های اجتماعی مانند مراقبت های بهداشتی، آموزشی و رفاهی، [250] و همچنین اجرای عدالت (اما نه قانون کیفری) را دارند. استان‌ها با هم درآمد بیشتری نسبت به دولت فدرال جمع‌آوری می‌کنند که در میان سایر فدراسیون‌ها در جهان نادر است. دولت فدرال می تواند با استفاده از اختیارات خرج خود، سیاست های ملی را در حوزه های استانی مانند بهداشت و مراقبت از کودکان آغاز کند. استان‌ها می‌توانند از این برنامه‌های اشتراک هزینه منصرف شوند، اما در عمل به ندرت این کار را انجام می‌دهند. پرداخت‌های برابری توسط دولت فدرال انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای یکنواخت خدمات و مالیات بین استان‌های ثروتمند و فقیرتر حفظ می‌شود.[251]

اجاره ویلاهای رامسر در فصل زرد و برگ ریزان پاییز

تفاوت عمده بین یک استان کانادا و یک قلمرو این است که استان ها قدرت و اختیار خود را از قانون اساسی 1867 دریافت می کنند، در حالی که دولت های سرزمینی اختیاراتی دارند که توسط پارلمان کانادا به آنها تفویض شده است.[252] اختیارات ناشی از قانون اساسی، 1867، بین دولت فدرال و دولت های استانی تقسیم شده است تا به طور انحصاری اعمال شوند.[253] از آنجایی که تقسیم اختیارات بین دولت فدرال و استان ها در قانون اساسی تعریف شده است، هرگونه تغییر مستلزم اصلاح قانون اساسی است. مناطقی که مخلوقات دولت فدرال هستند، تغییرات در نقش و تقسیم اختیارات آنها ممکن است به صورت یکجانبه توسط پارلمان کانادا انجام شود.

 

کانادا دارای اقتصاد بازار مختلط بسیار توسعه یافته است، [256] [257] با هشتمین اقتصاد بزرگ جهان تا سال 2022، و تولید ناخالص داخلی اسمی تقریباً 2.221 تریلیون دلار آمریکا.[258] این کشور یکی از کمترین فساد در جهان است[259] و یکی از بزرگترین کشورهای تجاری جهان با اقتصاد بسیار جهانی شده است.[260] اقتصاد کانادا بر اساس شاخص آزادی اقتصادی بنیاد هریتیج بالاتر از ایالات متحده و اکثر کشورهای اروپای غربی است[261] و سطح نسبتاً پایینی از اختلاف درآمد را تجربه می‌کند.[262] متوسط ​​درآمد سرانه قابل تصرف خانوار در این کشور "بسیار بالاتر از" میانگین OECD است.[263] بورس اوراق بهادار تورنتو نهمین بورس بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است که بیش از 1500 شرکت را با ارزش بازار مجموع بیش از 2 تریلیون دلار فهرست می کند.[264]

در سال 2021، تجارت کالاها و خدمات کانادا به 2.016 تریلیون دلار رسید.[265] صادرات کانادا بالغ بر 637 میلیارد دلار بود، در حالی که ارزش کالاهای وارداتی آن بیش از 631 میلیارد دلار بود که تقریباً 391 میلیارد دلار آن از ایالات متحده بود.[265] در سال 2018، کانادا کسری تجاری در کالاها 22 میلیارد دلار و کسری تجاری در خدمات 25 میلیارد دلار داشت.[265]

از اوایل قرن بیستم، رشد بخش‌های تولید، معدن و خدمات کانادا، کشور را از یک اقتصاد عمدتاً روستایی به یک اقتصاد شهری و صنعتی تبدیل کرده است.[266] مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته دیگر، اقتصاد کانادا تحت سلطه صنعت خدمات است که حدود سه چهارم نیروی کار این کشور را استخدام می کند.[267] در میان کشورهای توسعه یافته، کانادا دارای بخش اولیه غیرمعمول مهمی است که جنگلداری و صنایع نفت برجسته ترین اجزای آن هستند.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 72 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 5:06

ظهور امپراتوری مغول معمولاً به سال 1526 مربوط می شود، در حدود پایان قرون وسطی. این یک قدرت امپراتوری ایرانی اسلامی[36] بود که در اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم بر بیشتر منطقه به عنوان هندوستان حکومت می کرد.[37] این امپراتوری بر جنوب و جنوب غربی آسیا تسلط داشت، [37] تبدیل به بزرگترین اقتصاد جهانی و قدرت تولیدی [38] با تولید ناخالص داخلی اسمی که ارزش یک چهارم تولید ناخالص داخلی جهان را داشت، برتر از ترکیب تولید ناخالص داخلی اروپا.[11][39] «دوره کلاسیک» با مرگ اورنگ زیب امپراتور مغول به پایان رسید،

  اجاره ویلا های راممسر در فصل سرد و برگ ریزان پاییز

[40] اگرچه این سلسله 150 سال دیگر ادامه یافت. در این دوره، امپراتوری توسط یک اداره بسیار متمرکز که مناطق مختلف را به هم متصل می کرد، مشخص شد. تمام آثار مهم مغولان، بارزترین میراث آنها، مربوط به این دوره است که با گسترش نفوذ فرهنگی ایران در شبه قاره هند، با نتایج درخشان ادبی، هنری و معماری مشخص شد. امپراتوری ماراتا در جنوب غربی هند امروزی قرار داشت و تحت حکومت پیشواها، نخست وزیران امپراتوری ماراتا، بسیار گسترش یافت. در سال 1761، ارتش ماراتا در نبرد سوم پانیپات شکست خورد که گسترش امپراتوری را متوقف کرد و سپس امپراتوری به کنفدراسیون ایالت های ماراتا تقسیم شد.[نیازمند منبع]

 

استعمار انگلیس و هلند

 


توسعه امپریالیسم جدید شاهد فتح تقریباً تمام سرزمین های نیمکره شرقی توسط قدرت های استعماری بود. استعمار تجاری هند در سال 1757، پس از نبرد Plassey، زمانی که نواب بنگال سلطه خود را به شرکت هند شرقی بریتانیا تسلیم کرد، آغاز شد، [41] [استنادی یافت نشد] در سال 1765، زمانی که این شرکت دیوانی یا اعطا شد. حق جمع آوری درآمد، در بنگال و بیهار، [42] [43] یا در سال 1772، زمانی که شرکت پایتختی را در کلکته تأسیس کرد، اولین فرماندار کل خود، وارن هستینگز را منصوب کرد و مستقیماً در حکومت مشارکت داشت.

 

ایالت های ماراتا، به دنبال جنگ های آنگلو-ماراتا، در نهایت در سال 1818 با سومین جنگ آنگلو-ماراتا به کمپانی هند شرقی بریتانیا شکست خوردند. این حکومت تا سال 1858 ادامه داشت، زمانی که پس از شورش هند در 1857 و در نتیجه قانون دولت هند در 1858، دولت بریتانیا وظیفه اداره مستقیم هند در راج جدید بریتانیا را بر عهده گرفت.[45] در سال 1819، استمفورد رافلز سنگاپور را به عنوان یک پست تجاری کلیدی برای بریتانیا در رقابت آنها با هلندی ها تأسیس کرد. با این حال، رقابت آنها در سال 1824 زمانی که یک معاهده انگلیسی و هلندی منافع مربوطه آنها را در جنوب شرقی آسیا مشخص کرد، کاهش یافت. از دهه 1850 به بعد، سرعت استعمار به سرعت به طور قابل توجهی بالاتر رفت.

شرکت هند شرقی هلند (1800) و شرکت هند شرقی بریتانیا (1858) توسط دولت های مربوطه خود منحل شدند و اداره مستقیم مستعمرات را به عهده گرفتند. فقط تایلند هرگز تحت استعمار یک قدرت اروپایی قرار نگرفت، اگرچه خود تایلند نیز به شدت تحت تأثیر سیاست قدرت قدرت های غربی قرار گرفت. حکومت استعماری تأثیر عمیقی بر آسیای جنوب شرقی داشت. در حالی که قدرت های استعماری از منابع وسیع و بازار بزرگ منطقه سود زیادی می بردند، حکومت استعماری منطقه را به میزان متفاوتی توسعه داد. کشاورزی تجاری، معدن و اقتصاد مبتنی بر صادرات در این دوره به سرعت توسعه یافت

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 80 تاريخ : پنجشنبه 11 اسفند 1401 ساعت: 16:49

این تالار بزرگ اپسیال یک سالن تماشاگران و رسمی‌ترین اتاق ویلا بود که از طریق ورودی بزرگی که توسط دو ستون از گرانیت صورتی مصری تقسیم می‌شد قابل دسترسی بود. یک کف اپوس سکتیل پلی‌کروم بسیار استادانه متشکل از سنگ‌های مرمری که از سرتاسر دریای مدیترانه می‌آیند در ورودی قرار دارد و غنی‌ترین دکوراسیون ویلا است. دیوارها را نیز پوشانده است. این نوع سنگ مرمر، به جای موزاییک، بیشترین اعتبار را در جهان روم تشکیل می داد.

کاوش ها نشان داد که طاق اپسی با موزاییک های شیشه ای تزئین شده است.

ویلاهای اجاره ای جزیره کیش رو رفتی
طبقه Opus sectile - بازیلیکا
تریکلینیوم و پریستیل بیضوی
در ضلع جنوبی ویلا یک پراستایل بیضی شکل به نام Xystus با پوره ای نیم دایره در ضلع غربی قرار دارد. در حیاط باز، فواره هایی بود که از سنگفرش موزاییک بیرون می زدند.

Xystus مقدمه ای دیدنی از تریکلینیوم سه گانه مجلل، سالن بزرگی که به سمت شرق باز می شود، تشکیل می دهد. این شامل مجموعه‌ای از موزاییک‌های باشکوه است که در مرکز آن توسط دشمنانی که هرکول در طول دوازده کارش با آن‌ها مواجه شده است، تحت سلطه قرار دارد. در اپید شمالی آپوتئوز او توسط مشتری تاج گذاری شده است، در حالی که در شرق غول هایی با اندام های مارپیچ و در تنگنای مرگ قرار دارند که با تیرهای هرکول اصابت کرده اند. در قسمت جنوبی اسطوره لیکورگوس وجود دارد که سعی کرد پوره آمبروزیا را بکشد، اما توسط درختان انگور محاصره شد و توسط انبوهی از Maenads مورد حمله قرار گرفت.

موزاییکدر سال‌های 1959–1960، جنتیلی موزاییکی را در کف اتاقی که به عنوان «اتاق ژیمناست‌ها» شناخته می‌شود، حفاری کرد و همچنین به آن «مجلس ده دوشیزه» (به ایتالیایی Sala delle Dieci Ragazze) لقب داد. موضوعات این اثر هنری در موزاییکی ظاهر می شود که محققان آن را تاج گذاری برنده نامیده اند. چند ورزشکار زن در حال رقابت در ورزش هایی مانند وزنه برداری، پرتاب دیسک، دویدن و بازی با توپ نشان داده شده اند. یک مقام توگا پوش در پایین سمت چپ، جام های فاتح (تاج و شاخه نخل) را در دست دارد، [9] و خود پیروز در مرکز موزاییک تاج گذاری شده است. توجه زیادی به لباس‌های دو تکه رقبا، که شباهت زیادی به بیکینی‌های امروزی دارند، شده است.[10]

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 4:45

ایا ویلا های اجاره ای کیش دوبلکس هستند

پلان کلی ویلا توسط چندین عامل دیکته شده است: ساخت و سازهای قدیمی در سایت، شیب کمی که در آن ساخته شده است، و مسیر خورشید و بادهای غالب. سطح بالاتر در شرق توسط کلیسای بزرگ، آپارتمان های خصوصی و راهرو شکار بزرگ اشغال شده است. زمین میانی توسط Peristyle، اتاق های مهمان، محوطه ورودی، Peristyle بیضوی، و triclinium. در حالی که قسمت پایینی در غرب به حمام های حرارتی اختصاص دارد.

کل مجموعه تا حدودی غیرعادی است، زیرا در امتداد سه محور اصلی سازماندهی شده است. محور اصلی خط (کمی خمیده) است که از دهلیز، تبلینوم، پریستیل و کلیسای بزرگ (مطابق با مسیری که بازدیدکنندگان دنبال می کنند) می گذرد. تقسیم به سه هسته مجزا و تقسیم مادی امکان استفاده جداگانه را بدون خطر سردرگمی یا بی احتیاطی می داد.

 

با این حال، تمام محورها در مرکز چهارگوش چهارگوش همگرا می‌شوند و با وجود عدم تقارن، ویلا حاصل یک پروژه ارگانیک و واحد خواهد بود که از مدل‌های ساختمان‌های خصوصی آن زمان شروع می‌شود. triclinium)، مجموعه ای از تغییرات را معرفی کرد تا اصالت و یادبودی خارق العاده ای را به کل مجموعه ببخشد. کارکرد مسیرهای داخلی و تقسیم بندی بین بخش عمومی و خصوصی نیز یکپارچگی ساختمان را نشان می دهد.

جانشینی از ورودی دهلیز-صحن-نارتکس- تالار پشتی، که قبلاً در طول معماری درباری امپراتوری پایین (مانند کاخ کنستانتین در تریر) مورد استفاده قرار می گرفت، با قابلیت تعویض قابل توجه، در کلیسای های مسیحی نیز استفاده می شد (به عنوان مثال. کلیسای سنت پیتر در واتیکان).

اطلاعات کمی در مورد ویلای قبلی وجود دارد، اما به نظر می رسد که یک اقامتگاه روستایی بزرگ بوده است که احتمالاً در اوایل قرن دوم ساخته شده است.

کاوش‌های اخیر مجموعه حمام دومی را در نزدیکی انبارهای ورودی پیدا کرده است که قدمت آن به اواخر دوره آنتیک است و موزاییک‌های دیواری کمیاب متعلق به حوض یا فواره را نشان می‌دهد.

دسترسی به ویلا از طریق یک دروازه سه طاقی بود که با فواره ها و نقاشی های نظامی تزئین شده بود و شباهت زیادی به طاق پیروزی داشت. این به حیاط نعل اسب احاطه شده توسط ستون‌های مرمری با سرستون‌های یونی با فواره‌ای مربعی در مرکز راه یافت. در ضلع غربی حیاط یک مستراح بود و همچنین دسترسی جداگانه به حمام و بقیه ویلا داده می شد.

باغ پر استایل و اتاق های جنوبی

Diaeta of Orpheus، با موزاییک Orpheus
باغ پراستایل زیبا با یک فواره سه حوضه تزئین شده است که در مرکز آن تزیینات ماهی هایی که در میان امواج شنا می کنند دیده می شود. اتاق‌های 33 و 34 به کارکردهای خدماتی اختصاص داده شده‌اند و دارای موزاییک‌هایی با نقوش هندسی هستند، در حالی که اتاق 34 همچنین دارای موزاییکی است که بالای کف اصلی نصب شده است که مسابقات ورزشی زنانه را نشان می‌دهد که نام آن را "اتاق پالستریتی" گذاشته است.

همچنین در ضلع جنوبی به اصطلاح diaeta of Orpheus قرار دارد، یک اتاق اپسیدی که با موزاییک قابل توجه اورفئوس مزین شده است. طبق معمول، اورفئوس را نشان می‌دهد که زیر درختی غنچه می‌نوازد و هر نوع حیوانی را با موسیقی خود رام می‌کند. این اتاق احتمالاً به عنوان اتاق غذاخوری تابستانی یا با توجه به موضوع کف آن برای لذت بردن از موسیقی استفاده می شده است.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا,ویلا اجاره ای کیش , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 82 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 4:40

استخر اب گرم و سرد ویلاهای کردان رو تجربه کردی

 

 

دریاچه وستوک یک دریاچه معمولی برای شنا نیست. این دریاچه یک دریاچه زیر یخچالی است که در قاره دورافتاده قطب جنوب یافت می شود. تا زمانی که انسان ها در سال 2012 سپر یخی بالای دریاچه را سوراخ کردند، دریاچه وستوک برای حدود 14 میلیون سال در زیر یخچال های طبیعی قاره سرد پنهان بود. انسان نمی تواند در آن شنا کند زیرا دمای بسیار سرد و سطح بالای کنسانتره گاز آن وجود دارد (به علاوه، زیر 13000 فوت یخ می نشیند!).

دانشمندان آب و هوای دریاچه را با آب و هوای دو قمر مقایسه کرده اند. اروپا و انسلادوس جالب توجه است، پیشنهاد می شود که موجودات زنده به سختی می توانند در آن زنده بمانند و فقط حیات افراطی می تواند. به عبارت دیگر، این دریاچه می‌تواند پناهگاهی برای باکتری‌های باستانی باشد که مدت‌هاست از دنیای بزرگ‌تر جدا شده‌اند.

استخر اب گرم و سرد ویلاهای کردان رو تجربه کردی

بسیاری از گردشگران تحت تأثیر زیبایی ناب دریاچه ها و محیط اطراف آنها قرار می گیرند و دریاچه کیوو واقعاً منظره ای باشکوه است. این دریاچه در رواندا با منظره ای سبز و زیبا احاطه شده است. با این حال، خود دریاچه بسیار خطرناک است. دریاچه کیوو دارای مقادیر باورنکردنی دی اکسید کربن محلول و متان است که پتانسیل انفجار و مرگ میلیون ها نفر از ساکنان اطراف را دارد.

 

دریاچه کیوو تنها دریاچه در این فهرست نیست که سطوح خطرناکی از گاز در زیر آب های خود دارد. همانطور که در زیر خواهید دید، چندین دریاچه در آفریقا انفجارهای خطرناکی از دی اکسید کربن داشته اند که هر کسی را در نزدیکی خود خفه می کند.

 

اگر برای اولین بار بازدید می کنید، ممکن است مشکوک نباشید که خطری برای دریاچه مونون وجود دارد. در حالی که به نظر می رسد مانند یک دریاچه کوچک بی خطر است، تاریخ داستان متفاوتی در مورد آن می گوید. دریاچه مونون نزدیک یک منطقه آتشفشانی است و کاملاً ناپایدار است. قبلاً یک بار منفجر شده است و چیز دیوانه کننده این است: فوران غیرقابل پیش بینی بود. انفجار سال 1987 سطح سمی دی اکسید کربن را در جو منتشر کرد که جان 37 قربانی را گرفت. بنابراین، اگر در کامرون هستید، دریاچه مونون یکی از مکان‌هایی نیست که باید در آن شنا کنید.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا کردان , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 82 تاريخ : جمعه 5 اسفند 1401 ساعت: 5:09

آیا تا به حال نام آتشفشان پواس را شنیده اید؟ این دقیقا همان جایی است که لاگونا کالینته است. این نام وقتی به انگلیسی ترجمه می‌شود اسپانیایی است و به معنای «تالاب داغ» است. از این نام به تنهایی، باید قبلاً بدانید که چرا نمی توانید در آنجا شنا کنید. داغ و خطرناک است! اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد.

  منظره و دید عالی ویلاهای اجاره ای کردان

این دریاچه جدا از اینکه توسط گدازه های خروشان احاطه شده است، خود بسیار اسیدی است و گهگاه فوران می کند. با توجه به ظاهر دریاچه، رنگ دائماً در حال تغییر آن به اندازه‌ای است که شما را از رفتن به آن منصرف کند. اگر یک بازدیدکننده یا توریست در کاستاریکا هستید، شنا کردن در لاگونا کالینته قطعاً چیزی نیست که باید آن را کشف کنید.

4. دریاچه ویکتوریا

بر اساس گزارش ها، سالانه 5000 نفر در دریاچه ویکتوریا جان خود را از دست می دهند.
©استفان حیدر/Shutterstock.com


ساکنان تانزانیا، اوگاندا و کنیا با رمز و راز دریاچه ویکتوریا آشنا هستند. اما اگر اینطور نیستید، اکنون در حال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستید. این دریاچه - که به نام ویکتوریا نیانزا نیز شناخته می شود - طوفان های سخت و شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش بینی را تجربه می کند.

متاسفانه این آب و هوای غیرعادی جان برخی از ماهیگیران محلی را گرفته است که قایق هایشان هنگام ماهیگیری در دریاچه واژگون شد. بسیاری می گویند که نمی توانند روی جلیقه نجات سرمایه گذاری کنند یا قایق هایشان فرسوده شده است. ماهیگیران ممکن است در شرایط کاملاً آرام به ماهیگیری بروند،

اما زمانی که از ساحل دور هستند طوفان ناگهانی رخ می دهد. همچنین فقدان خدمات آب و هوایی قابل اعتماد در منطقه برای هشدار به مردم محلی از خطر قریب الوقوع وجود دارد. بر اساس گزارش ها، سالانه 5000 نفر در این دریاچه جان خود را از دست می دهند. این آمار بالای تلفات باعث شده است که دریاچه ویکتوریا "خطرناک ترین دریاچه جهان" نامیده شود.

 

اگر فرصتی برای بازدید از دریاچه نعل اسبی در کالیفرنیا داشته باشید، موافقت خواهید کرد که این دریاچه خالی از سکنه به نظر می رسد. این به این دلیل است که در نزدیکی آن چندین درخت خشکیده وجود دارد که وسعت زیادی از زمین را پوشانده است. اما این چیز دیوانه کننده در مورد دریاچه نیست. خود دریاچه به دلیل نوسانات غیرقابل پیش بینی سطح گاز در جو خطرناک است. این نوسان گاهی اوقات باعث می شود که دی اکسید کربن موجود در جو به سطح سمی افزایش یابد. متأسفانه در طول سالیان متمادی به دلیل این نوسان جان برخی از افراد از دست رفت.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : ویلا اجاره ای ,ویلا شمال ,اجاره ویلا شمال , نویسنده : forough foroughsky بازدید : 87 تاريخ : جمعه 5 اسفند 1401 ساعت: 5:04

آب و هوای جزیره کیش
اطلاعات ابر بررسی شده از ایستگاه سینوپتیک جزیره کیش از سال 1979 تا 2010 بیان می کند که: جزیره کیش به طور کلی گرم و مرطوب با آب و هوای نیمه گرمسیری است. نتایج آمار سازمان هواشناسی کشور به شرح زیر است:
میانگین بارندگی در اینجا به 169 میلی متر میرسد
میانگین دمای 10 ساله "حداکثر 27.1 و حداقل 1.1 درجه سانتیگراد است.
میانگین سرعت باد ده ساله: 7.8 کیلومتر در ساعت
ماه های بارانی: ژانویه و فوریه
ماه های بدون باران: جولای و آگوست
گرم ترین ماه: آگوست
سردترین ماه: فوریه
میانگین رطوبت سالانه: 60%
جهت باد: جنوب غربی – غربی

 

 ویلا اجاره ای کیش ارزان

هتل ترنج کیش
یکی از جذاب ترین هتل های این جزیره دیدنی، هتل ترنج است که می تواند حال و هوای هتل های دریایی تایلند را زنده کند. این هتل 4 ستاره دارای 4 سوئیت روی دریا است که در ساحل شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. امکانات هتل عبارتند از: رستوران ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ با کف شیشه ای شناور و رستوران کنار دریا. غروب عالی و آبهای آزاد خلیج فارس، سالن آبگرم، سالن بدنسازی کف شیشه ای، خانه بازی کودک، فروشگاه و گالری، سالن بیلیارد و غیره.

 

پارک موضوعی آبی اقیانوس
اختصاصی ترین پارک آبی روباز ایران به مناسبت سالگرد جمهوری ایران در جزیره کیش افتتاح شد.
تجهیزات Ocean Park در زمره پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات و لوازم بازی در جهان قرار می گیرند که توسط ارائه دهنده برجسته بازی های پارک آبی جهان، White Water West، یک شرکت کانادایی حمایت شده و بخشی از آن از بلژیک خریداری شده است. ظرفیت پذیرش روزانه 3300 نفر

 

هتل ترنج کیش
یکی از جذاب ترین هتل های این جزیره دیدنی، هتل ترنج است که می تواند حال و هوای هتل های دریایی تایلند را زنده کند. این هتل 4 ستاره دارای 4 سوئیت روی دریا است که در ساحل شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. امکانات هتل عبارتند از: رستوران ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ با کف شیشه ای شناور و رستوران کنار دریا. غروب عالی و آبهای آزاد خلیج فارس، سالن آبگرم، سالن بدنسازی کف شیشه ای، خانه بازی کودک، فروشگاه و گالری، سالن بیلیارد و غیره.

foroughsky...
ما را در سایت foroughsky دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا در کیش, نویسنده : forough foroughsky بازدید : 77 تاريخ : يکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت: 21:41